juldagsutgång på platens.

nu har jag precis ätit frukost. värsta hotellfrukosten faktiskt. tyckte jag var värd det av nån anledning. igår var jag på platens och skakade rumpa tillsammans med karran och bärs! vakten var snäll mot mig. han bad mig visa leg och såg ju självklart att jag ännu inte nått upp i den ålder som krävdes för att komma in. jag tänkte "fan 200 spänn åt helvete" men stod snällt kvar och fladdrade lite med ögonfransarna för att han skulle vara shysst. vakten tar mitt leg och går och frågar sin vaktpolare någonting och pekar på mig. hans kompis nickar och sen kommer vakt nummer 1 fram till mig igen och säger "det är okej tjejen" och jag blev STÖRT lättad! jag hade redan tänkt ut vilket tåg jag skulle ta hem och grejer men så blev det ju inte! phew.

när vi kom in var det väldigt tomt för vi var där redan innan klockan tio, för att vara på den säkra sidan att komma in. så vi satt vid ett bord och drack öl medans stället fylldes på.

jag träffade christian som var hjälplärare i vår gymnasieklass i ettan av gymnasiet och han kom ihåg både vilken klass det var och vad jag hette! "fan er klass var ju helt jääävla omöjlig!" var det han kom ihåg. hmm? ;) han hade iallafall tagit bort piercingen i näsan, han var snyggare utan.

fan vad jag sov gott i natt! jag älskar sånt. stört att jag gjorde det när huset var tomt men jag låtsades att det inte var det. och imorse inbillade jag mig till och med att pappa gick i trappan och kom in på mitt rum fast han inte gjorde det. jag har en tendens att hallucinera när jag vaknar bakis :S

jaja, nu ska jag försöka få igång sims. har inga vidare förhoppningar dock. det fiunkade inte alls förra gången :(

Kommentera här: