seriöööööst.

fan, fan, fan. tåls att sägas igen; fan fan fan!
jag. är. dum. i. huvudet.

jag vet faktiskt inte hur jag ska ta mig ur det här. jag har satt mig i en jävligt obekväm sits faktiskt! helveteee.

och det blir inte bättre för att jag sket i redovisningen imorse. eller jag sov som en stock så jag vaknade inte förrän klockan 1 och då hade den redan varit. undra om alla de andra tjejerna var där? både andrea och emelie var med på partajet igår.

partajet igår, ja. det var kul. förfesterna var störda. stört roliga. sen cyklade jag och krippe ihop till kårallen och så gick han in genom vip-ingången och jag blev ensam. sen sprang jag runt och träffade folk lite här och var, jag kom inte riktigt till ro utan letade bara runt hela tiden! gillar inte riktigt när det blir så.

men fan. så jävla onödigt, dumt, elakt, fan. fan!

Kommentera här: