faddertack.

yepp, idag händer det. idag kommer mitt hus invaderas av ett gäng partyglada människor som samlas för att tacka av sina faddrar. och det ska bli så jävla kul! men inte konstigt att jag är nervös.. först måste jag städa hela huset och sen så kommer egentligen hela min familj vara hemma så i värsta fall blir det jobbigt.. men  det tror jag nog inte. det här kommer gå fiiiint, partyt kommer bli toppen! det jobbiga är att det känns som att alla räknar med att jag ska fixa hela festen.. men så är det ju inte! det är ju vi fd nollor som anordnar fest för faddrarna.. sen blev det så att vi har den hemma hos mig. det innebär inte nödvändigtvis att jag  vill ordna allt själv! suck.. men när resten av nollorna kommer hoppas jag att vi får det som ska göras gjort.. ihop!

Kommentera här: