volta u160 still going strong!

jag tror aldrig vår lägenhet har varit så ren som den är nu - den kan inte ens ha varit det när vi flyttade in för nu skiner det verkligen! känner mig så sjukt duktig, och så tror jag att jag faktiskt börjar vänja mig vid min ensamhet för jag gick och pratade med dammsugaren som om den vore en hund och sen när jag var klar klappade jag på henne (ja ni hör!!! henne wtf!?) och tackade för att hon orkade sig igenom alla 80 m2! duktigt värre faktiskt. världens bästa dammsugare är korad - över 20 år gammal men still going strong!


jamie t - calm down dearest
PUSS!
1 Mamma:

skriven

Bra gjort gumman! Puss!

2 karinbarin:

skriven

Hahaha, jag kan verkligen se framför mig hur du går omkring och pratar med din dammsugare.. Du är så skön! Tack för alla fina saker du skriver, och jag blir så glad, men det vet du, det vet du :)

Kommentera här: