I know more than I knew before.

och vet ni vad? nu har jag äntligen fixat revärer på min overål! inte sydda dock, men limmade med KÄNSLA. OCH strykta! de kanske klarar några kravaller iallafall.

ikväll är det träning som jag lite ångrar att jag anmälde mig till. fem kilometer är lika med rena döden för mig men samtidigt måste jag träna nu när jag anmält mig till massa kavlar. jag har satt på vatten på spisen för jag ska äta pasta, men jag har ett litet dilemma. är det bättre att äta den nu eller ska jag vänta en timme? jag vill ju inte få håll men samtidigt vill jag ju inte hinna bli hungrig igen. hmmm?

ikväll är det kravall, tjohej vadkuldetskabli. och även om det där lät ironiskt så var det inte menat så, för jag tycker verkligen det ska bli naaaajs. stina ska få låna fiddes overål, hur snyggt kommer inte det bli? och att overålspartaja med vilse är något jag inte tidigare upplevt - det kommer med andra ord antagligen också bli otroligt naaajs.

nu vill lisa bjuda på mat efter träningen. det är inget jag säger nej till och det underlättar lite för mig nu också - jag slipper laga värsta brakmåltiden och klarar mig bra med att koka ett paket nudlar. tjo!

i feel it all i feel it all (feistlåten som jag och mattias sjungit på hela dagen)

on my head the water pours
gulf stream through the open door
1 Malin:

skriven

Kom ihåg att ni inte får glömma bort mig här borta se i framtiden, fast jag bor på andra sidan staden =)

Kommentera här: