i'm sorry officer, is there a certain age you're supposed to be? cause nobody told me..

och jag är hemma och mår lite joxigt i magen för jag åt räkor direkt ur frysen. vi har varit i sälen och sprungit, och förhoppningsvis har min mage blivit lite smalare men man vet aldrig. efter sjätte etappen fick vi gå hem i sälennatten och sedan åkte vi till tvärnö och badade näck, "det känns så fritt! som att man flyger!", gick ut med hundarna och mördade myggor med radarsprej (och nästan mig). idag har jag lyckats med bravaden att bli stucken av två getingar också, en gång under foten och en gång på smalbenet. världens äckligaste djur, getingar borde inte få finnas.

aaand nu ska jag sova för imorn ska jag för sista gången se mitt rum och flytta in en säng där, och sedan ska jag packa och åka till mattias. oj oj OJ vad jag längtar. så därför ska jag sova nu. puss!

Kommentera här: