jätterädd (men pepp och lycklig)

huvudvärk som bara sjutton men nog orkade jag runt alltid - blodomloppet 2008 är avklarat! dock var det mitt sämsta blodomlopp ever, och ändå är jag nöjd. av någon crazy anledning så har jag varit nervös hela dagen, mot slutet var jag helt skakig. jag känner nån form av press på mig när jag ska ut och springa, det är jobbigt att en gång ha varit duktig nu när jag är så lunkig. men i made it - och ingen klagade. även om jag typ rullade fram.

332547-198mattias är ute på skytte-c och härjar så jag är ensam. jag har till 95% uppsikt över rummet (om man räknar bort toaletten) och ändå är jag livrädd. jag har så svårt att vara ensam, speciellt när det är mörkt. åh, jag trodde den rädslan skulle försvinna när jag flyttade hemifrån.. jag tror typ att det ska stå en michael myers runt hörnet, eller över sängen när jag vaknar, eller wherever - någonstans i mitt rum iallafall. JÄVLAAAAAAAAAR vad rädd jag blev!!!!!!!!!!!!! fick ett sms precis och herreguuuuuud åååh.

tanågradjupaandetag amanda. phu-phu-phu. (störd jag är som söker på en sån där bild till bloggen <--- när jag redan är livrädd)

så. back on track. det var iallafall världens gulligaste sms:
"jag höll hela kroppen för dig amanda. åh. jag vill åka hem snart, saknar dig. puss"
(jag frågade nämlish om han hade hållt tummarna för mig som han lovade)

nu funderar lisa på att åka med till hultsfred. yeah yeah go go! good choice!
njet. nu borde jag börja fundera på att knoppa in. morgondagen erbjuder grupparbete så det är väl bäst att vara utvilad. morgondagens afton erbjuder sommar x och DÄR gäller det framförallt att vara utvilad! pepp pepp pepp!
1 lisifisi:

skriven

1. ja du är stöörd som googlar en sån bild när du redan är rädd.
2. får jag komma bara typ en eller två dagar på hultan?
3. bra att du är pepp för jag är lite opepp för att jag typ inte känner nån som ska på krysset. så jag kankse leker svans på dig :P

2 Elsaa:

skriven

åh en till orienterare som inte ska till Jukola, utan till hultsfred!:P :D vad skoj!

Kommentera här: