6 dagar kvar..!

'morning, folks! idag fick vi reda på att graflunds kommer tapetsera om i vårt vardagsrum och i hallen, isn't that sweet? synd bara att de inte ska göra något åt köket, det var egentligen värst. men big thanks för vardagsrummet, det hade vi ju tänkt göra själva annars och neeej tack! dock visade det sig att om nu de som bodde där innan redan har lämnat in sin nyckel (vilket vi misstänker att dom har gjort, för det är helt tomt ideras lägenhet) så får vi ändå inte hämta ut den tidigare. det får vi bara göra om vi har kommit överens om det tillsammans med dom som flyttar ut, och det skulle ju ha varit enkelt om DE HADE GÅTT ATT NÅ. alla deras nummer man ringer är typ "abbonenten kan inte nås för tillfället " eller så svarar dom helt enkelt inte. watta? dom är typ ryska maffian!

jaaja. iallafall. idag ska jag på seminarie och så ska jag plugga, måste iväg härifrån ganska snart för det ska komma nån och besiktiga korridorsrummet och jag vill inte vara här då. vem vet, den som kommer kanske lackar på att jag inte bor här och allt det där, så det är enklast att bara pipa iväg en stund, måste ändå läsa mckay.

sen imorgon far jag och m to the ttias (forgot the a) till stockholm för att greja lite och fira mikael, mattias pappa, som fyller år imorn.
1 Valona:

skriven

hej där, nu han vi ju inte se iaf. När kommer ni tillbaka?

Kommentera här: