snabbgenomgång, typ sån där som är i slutet på melodifestivalen.

här nedan följer lite back in the days memories från tiden då jag fortfarande hade en kamera och fyllde min bilddagbok till bredden. bilderna fyller egentligen inget syfte och de ligger inte i någon ordning, utan det är huller om buller som gäller. förresten tyckte jag att det knackade på dörren nyss men antingen så var det bara inbillning eller så var det axel som ska ha försenat korridorsfika, men om det är det senare så undrar jag varför han inte använde dörrklockan och i annat fall undrar jag vem i helvete det var som knackade på? scary. nåja. dags att starta tidsresan genom amandas bilddagbok. för fler bilder kring samma tema ber vi er uppsöka bilddagboken.




































den här sista bilden föreställer tunntarm i genomskärning. bara så ni vet.
1 snät:

skriven

saknar gamla goa folkungatiden! och balbilden är sååååå klockren!

2 Stina:

skriven

HAHA tunntarmen är livets bästa!

Kommentera här: