mayday







vy från en orienteringstävling i finspång.

har spenderat kvällen i goda vänner sällskap; jag valona och alex tog en långpromenad (halvmilen!) och trängdes i spåret tillsammans med alla joggare och stavgångare. sedan gick vi till hemköp och köpte snacks innan vi bänkade oss framför twilight hemma hos valona och kelade med mitas nya kanin, asti. mita fick henne i födelsedagspresent av bland annat mig!

mattias och gänget som skulle till lund har fått problem.. bilen la av ungefär halvvägs och nu håller de på att ta sig hem igen. fy fan vilket back, när de peppat för något och så blir det inte som de tänkt. som förra året. de får aldrig njuta av lund.. och man kan ju tycka att jag borde vara överlycklig att jag får hem min karl igen, och såklart är det jättemysigt att han kommer hem men jag vet att han verkligen hade sett fram emot den där resan och det känns så himla tråkigt att han inte nån gång bara kan få ha det bra. som sagt, alltid ska det hända något.. jaja, vi får se,  kanske löser sig bilproblemet och de kan vända om ner mot lund igen! det får natten utvisa. nu är det bingen som gäller..

Kommentera här: