lyckat eller så inte.

vi gick iväg en sväng till martin & alex igår kväll, för att dricka chaite och hälsa på snyggjohan som var back in  town på besök! tydligen ska hans flickvän börja plugga här nu, så framöver kommer vi förhoppningsvis få se mer av honom!

denna dagen började mindre bra. jag försov mig rejält och missade föreläsningen. min mobil ligger fortfarande hos dejan så min väckarklocka ringde ju inte, gaaaah, att ha en bortsprungen mobil måste vara världens jobbigaste ilandsproblem!! nu har jag iallafall snackat med dummis och vi ska ses kl 12 imorn vid key. hoppas han infinner sig bara för jag kan ju inte direkt ringa honom imorn och ba "var är du?".. blö.

har ägnat fortsatta dagen åt att läsa lökensgards bok "arbete i referensgrupper" (skitintressant not) och försökt lära zach att springa bredvid cykeln. båda grejerna har gått över förväntan! boken har jag iallafall plöjt några kapitel i, SAMT skrivit läslogg, och hunden fattade direkt och var riktigt duktig på att springa vid cykeln. han tyckte väl antagligen att det var skönt att få en gångs skull få motionera på riktigt ;) sedan kom staffelibaff över en sväng för att hämta cykeln som han ska måla om, i röttsvartvitt! gryyymt snyggt kommer det att bli!

saknar min pappa något otroligt!
(och mamma också såklart men just nu är det mest pappa som jag tänker på om dagarna... så fort jag är ute i skogen så saknar jag!)
1 julia syster:

skriven

hihi nej verkligen inte! :p



från det jag sett och hur väl jag känner josefina så tror jag inte att det är någon riktig romans, men det är martin sand som är den lyckliga! från josefinas sida så ska dom bara lära känna varandra, och det ska bli en riktig kul kväll för vänskapens skull liksom! men vem vet, det kanske utvecklas till kärlekskänslor! :)

hur är det med dig? jag saknar dig! ska du med på besöksdagen till ola på lördag? puss

Kommentera här: