bosse från rosse

yes box allright. idag hade jag ångest i en miljard år innan arbetspasset började. till och med igårkväll låg jag och våndades. var tvungen att ringa mattias för lite pep talk innan och sen var jag ändå rätt så lugn på vägen dit. och vilken kväll sen! för att vara jag så gick det riktigt bra. och man ska ju bara jämföra med sig själv. jag är grymt glad över att jag inte är kvar på harstena och jag drömmer mardrömmar om det stället, så jag försöker hela tiden peppa mig själv och tänka på hur bra jag har det nu på skb och hur sjukt bra folk det är som jobbar där. men ibland blir prestationsångesten lite väl hög, det blir lite för mycket fokus på tävling och för lite på hur man faktiskt utvecklas. men som sagt, idag gick det bra och det känns schöööönt.

ikväll gick zach, jag och daddan en långpromenad. och sedan lekte zach i 40 minuter med en diskborste. och sen sprang han runt i ett år på gräsmattan utan syfte. fråga kolon hur mycket energi har en sån liten vovve egentligen? svaret är dock ganska enkelt; han sover heeela dagarna när det är såhär varmt ute så på kvällarna har han sparat massa energi som måste ut på nåt sätt. och då känns planlöst runtspringande på tomten som ett bra alternativ.

i lördags ordnade jag med tjejkväll för mina gamla gymnasietjejer i sp3i!!! så grymt kul var det. vi gick ut på nh och jag och alex skrev en låt;
just put it in the bra, in the bra in the bra,
just put it, put it, in the bra, in the bra

den låttexten kom till efter att vi diskuterat vart man skulle göra av pengarna när man hade hängt in väskan.

och sedan, när det visade sig att nån spillt bosses-glass på rosévinet vi hade gömt undan, kom vi på en vers två:
han heter bosse,
han kommer från rosse

(om och om igen x10)
detta efter att jag råkat få bossesglassen i munnen och någon hävdade att det var spörm. då skulle ju ungen lätt ha döpts till bosse. och han kom ju från rossen, så hux flux hade vi komponerat ihop årets hit! wöö.
vi dansade iallafall som galningar inne på nh, det var club sweat tror jag det hette och alla betedde sig som om dj:sarna var ett jättemaffigt band. alltså: världens drag!!! så det var gryymt. fler såna kvällar tjejer!!

1 Valona:

skriven

haha han fotografen från LiU va ju dj den kvällen såg jag på facebook. måste kolla igenom bilderna igen och se om du syns på nått hörn

2 Anneli:

skriven

Hahaha! Det vá så grymt kul i lördags! Det ordnade du bra Mandy! Flera sånna kvällar..JA TACK! <3

Kommentera här: