bokmässan i bilder!

alex och martin på bussen kl 06.50

joel och jag på samma buss

framme i gbg!

jag och alex innan vi gick in och sunkade ner oss.. haha.

mats strandberg intervjuades! wah!

i kön till fredrik strages signering. joel ser ut att bara ha en stump till arm

fredrik strage pratade om sin bok txt

joel fick sitt exemplar signerat..

..såhär! strage är också från linkan från början nämligen!

han signerade martins också..

..såhär. hahaha.

våra barndomshjältar, sören olsson och anders jacobsson, blev mycket glada över våra varma ord om sune!

i väntan på björn ranelid

joel och martin lyssnade noga på vad den kloke mannen hade att säga

sen ville joel ha sin bok signerad av den gemytlige herrn. haha.

vad kan du om islam? joel fick alla rätt!

matdags! vi slog oss ner på golvet i brist på sittplatser och mumsade hamburgare. lite festivalkänsla!

alex skriver under listan för att fria dawit.

alex schulman!

jag träffade mats strandberg! synd att den blev så suddig.. men han gjorde mig grymt glad!

.. och sen åkte vi hem och gick på fest hemma hos elin. joel, valona och johanna.

jag och jonte!

alex, malin och sara, som numera är snygg ginger girl!

sittdans!


så. det var en lång men trevlig dag! nu ska jag snart åka till maxi med mamma och storhandla, det behövs kan jag säga. vår kyl ekar tom. puss!
1 Charlotte:

skriven

Jag tycker att Sören är lite snygg.

2 liza:

skriven

kul att se dig i lördags amanda! det är så konstigt att vi ses så sällan egentligen. eller, det känns som att vi ses oftare men det är ju bara för att jag tar del av ditt vardagsliv genom blogg :)



men vad menar du med att jag har så mycket för mig? det tycker jag inte att jag har..



kram!



(och förresten så håller jag med ovanstående, sören är rätt snygg..)

Kommentera här: