jojatackarja.

idag fick jag hem kläderna jag beställde från nelly! lite irriterande för jackan var lite tajt över bröna och skorna var olika stora. den ena var alldeles perfekt och den andra var uttänjd, så foten typ halkar omkring där inne. men skitsamma, jag pallar inte skicka tillbaka dem. jackan däremot tänkte jag byta, hoppas bara den inte blir för bred över magen för den var reda nu lite påsig.. vill ju inte se större ut än jag är. känner mig dock lite stressad över bytet för jag vill gärna ha tillbaka jackan innan vi åker till berlin så det är nog bäst att skicka iväg den nu på momangen!

imorn är det studiedag för gymnasiet så jag ska antagligen träffa min grupp för grupparbete. vi ska redovisa en text, hujaaa vad roligt.. hm. och ikväll är det filmkväll med kulturutskottet men näääeee va jag är verkligen ingen filmuppskattare. hellre då kombinationen:
-> varm choklad
-> vovve
-> teve
-> bok
-> mysig filt
-> vetskapen om morgondagens sovmorgon

mmMmmM!! om jag får säga min mening och det får jag ju för det är ju min blogg.

peppar utgång med lisa i helgen. vilka vill hänga på?? kom igen kom igen det blir kul vi är nåra stycken!
och jag kör på samma vinnande koncept som lisa... slänger upp några bilder på hur det kan vara att festa med henne!


när vi kom hem fick vi bevittna en fårstrejk! inte varje dag

efterfest på hemlig ort.....


johnossi på hg


lite senare efter en öl.. haha.
1 Anonym:

skriven

okej bilden på mig i cowboyhatt och den där konstiga struten som jag gtror är en kalashatt men som jag använder som nos nej jag menar näbb. den är fruktansvärt underhållande :)

Kommentera här: