suicide



plugg hemma fungerar aldrig. borde ha lärt mig vid detta laget. är så illa tvungen att läsa ut en bok idag om jag ska hinna i tid men faan vad det inte blir gjort. vad mycket annat man kommer på att göra. har cyklat runt i ryd med zach för att trötta ut honom (är för sjuk för att gå tillräckligt långt för att han ska bli tillfredsställd) och självklart började det ÖSREGNA. dyngsura och med ett linne som såg ut att ha deltagit i wet thisrt competition kom vi äntligen hem och nu har jag bytt om och ska sätta mig med boken igen. 

sjukdomen vill inte ge med sig och det är så jävla jävla jävla jobbigt att jag gråter om kvällarna för att nätterna är så jävla outhärdliga. jag svettas som ett djur och tvingas sova på en handduk så att jag kan byta den när den blir allt för blöt. helt sjukt, har aldrig haft en sån här sjukdom tidigare. över en och en halv vecka med feber, helt sjukt, och då har jag ändå penicillin. jag dör. 

sen är linköping tomt och jag har panik för att jag inte har några vänner kvar men den våndan får vänta till ett annat inlägg. bilden har förresten mattias tagit.
1 Fredrika:

skriven

faaan alltså vill inte sjukdomen ge sig? Usch asså! vet inte vad jag ska ge för tips för jag va sådär sjuk i 5 veckor i våras och inget hjälpte..men STÅ UT!idag åker jag tillbaka till sthlm,kom och hälsa på när du vill!krya på dej.kram freddan

2 Karin:

skriven

stackars! hoppashoppas verkligen att du mår bättre snart.

du måste vara frisk till helgen runt 17-18 sept, för då kommer jag till linkan och vill umgås :)

<3

3 Karin:

skriven

förresten, fin header!

Kommentera här: