första bokreafyndet:

hann faktiskt åka iväg och storhandla innan det var dags för tentan. hittade till och med en bok på bokrean (som ju drog igång idag!) som jag tycker passade mig något fantastiskt bra:


Leva med hund. den måste helt enkelt vara skriven för mig!
jag och Leva med hund ska nog komma bra överens

hur tentan gick? nja sådär. var otroligt läskigt att ha den klockan 14, för nervositeten växte under hela förmiddagen. skakade nästan när jag äntrade terra. men nu börjar det lägga sig. jag var först klar av alla, funderar på ifall jag slarvade eller om alla andra bara var lite sega? hmm. jag hade inte kunnat göra något annorlunda iallafall. 

nu står jag också i valet och kvalet ifall jag ska lämna linkeboda imorn och fara till uppsala.
1 ellen:

skriven

svar: japp! det var så jag fick tidningen! lustigt att du inte fått nån!!

2 Pia:

skriven

Hej Amanda !



Det blir förmodligen bara Ruby färgen , men det kan komma Blenheim också , men ingen annan färg .



Mvh Pia

3 Therese Allard:

skriven

hej Amanda! har följt din blogg ett tag nu och tycker alltid det är lika kul att se vad gamla klasskompisar har för sig =) när jag såg det här inlägget om boken du köpt kunde jag inte låta bli att komma ihåg när vi var små, kanske runt 6-7 och vi ständigt lånade den där hundboken på biblioteket. vi praktiskt taget slogs om vem som skulle få ha den härnäst =p kommer du ihåg? sedan satt vi och kollade på alla bilderna och bestämde vilken hund vi skulle ha när vi blev stora. på den tiden ville jag hemkst gärna ha en Samojed kommer jag ihåg ( tror dock att du ville ha en först och jag bara lekte copy cat..hehe) men nu är det en Berner Senner som står högst på önskelistan. är väldigt avis på dig som redan fått din lilla valp.



hoppas allt är bra med dig!

Kram Tessan

Kommentera här: