tenta först, sen belöning.

idag är det alltså dags för oss som läser svenska grammatik-kursen att skriva tenta. jag är bara arg och sur för jag vaknade på fel sida imorse och har inte riktigt hunnit reflektera över hur det känns såhär innan tentan, som skrivs klockan 14. jag borde nog kolla igenom alla begrepp en gång till för att de ska sitta färskt, men de står mig upp i halsen så pass att jag är rädd att jag skulle kräkas ifall jag försökte pressa ner dem ytterligare. 

när tentan väl är avklarad kommer dock belöningen serverad, oavsett om den gick bra eller inte. tentan alltså. vi ska till hg och käka och bli underhållna av joel alme.



det dumma är att jag har en hund i hushållet så jag måste gå hem innan klockan elva för att han inte ska vara ensam för länge. såvida det inte är nån som känner för att vara hundvakt en stund ikväll?
1 julia:

skriven

jag vill också, bajskorv :(

Kommentera här: