yta.

efter att ha varit pank i stort sett hela februari har jag äntligen kunnat shoppa loss lite. det här resulterar väl i ett jobbigt månadsslut ännu en gång, men jag är iallafall lite lyckligare.

skor från hm, 199 kr. dimper dock inte ner i brevlådan förrän i slutet på maj. men det är bara bra så jag inte börjar använda dem tidigare.
väska från hm, 179 kr. mina småsystrar klagar jämt på min gamla handväska i tyg från hm, köpt för typ fem år sedan. så nu köper jag en ny. överraskar mig själv genom att inte klicka hem den bruna utan istället ta den svarta.



äntligen gav jag mig hän och klickade hem the sims 3.. har haft det nedladdat men det har laggat som tusan utan att det kommer nya uppdateringar. vet ju att jag inte gillar det till 100% men som den äkta simsnörden jag är kan jag inte bara strunta i det här spelet! expansionerna börjar ju strömma till så nu är det dags att bli nörd även här... and off we go! 299 kronor på cdon
plus maaassa smink från elf. längtar SÅ mycket tills det paketet kommer, och håller alla tummar för att det är bra grejer!

NU: fortsätta läsa språk i fokus för att kunna skriva ett arbete. tjo.

Kommentera här: