blööö.



jag sitter på helspänn och loggar hela tiden in på nordea för att se ifall det har kommit upp några "kommande transaktioner". jag ska få in mitt månatliga arv imorn på 500 spänn, men inget csn så långt ögat kan nå. ibland blir jag så irriteeerad. jag behöver verkligen csn imorgon, jag åker till london då och ska betala ett boende och vill gärna kunna äta något också! när jag bokade tog jag 27:e för att vara på den säkra sidan med csn men det verkar inte som att det räcker. jag har 4 kronor på kontot och har haft det sen i fredags (då jag levt på 74 kronor på kontot i några veckor) och nu börjar detta kännas riktigt jobbigt. och ja, jag haaar registrerat mig och jag haaar studieförsäkrat. folk börjar skriva på facebook att csn ska komma in imorgon för dem; varför kommer det inte upp för mig?? gaah.

ikväll kommer iallafall julia och josefina och sedan sover de här tills imornbitti. vad vi ska ladda! som vi ska planera! jag är så PEPPPPP!
1 liza:

skriven

stackare! mitt kom i går!

2 snät:

skriven

sådär var det för mig med! jag fick mitt turligt nog igår, men det syntes inget på internetbanken förens samma dag som det kom, trots att det då stod att det hade bokförts den 22 eller nåt. skuuumt. hoppas det kommer och hoppas ni får det grymt i london!

Kommentera här: