hållon!



nu har jag varit hemma från missmyra och i linköping flera dagar och under den tiden hann vi med en hel del grejer! största delen av tiden ägnades visserligen åt magsjuka och illamående men resten av tiden spenderades på annat! bland annat var vi på bio och såg inception, grym rulle! en eftermiddag ägnade vi åt bärplockning och  plockade ihop nästan två liter hallon, och igårkväll var vi i kollektivet mordor och badade varmvattenpool och drack vin. nu befinner jga mig i hallsberg tillsammans medpappa, julia, josefina och zach, och imorn ska jag ut till tävlingen och oringen 2010 etapp 5. känns märkligt att inte ha varit uppe här tidigaremen samtidigt hade jag inte pallat det, utan de "två" sista etapperna får räcka.. får se hur det går imorn eftersom partyt är i brunnsparken och de precis varnade på nyheterna om STORA mängder vatten i örebro län, haha. 

hallonplockning ute i rydsskogen
1 julia:

skriven

tack för att du lägger upp en gravid bild på mig :P ej okej ;)

Kommentera här: