lite såntdär

alltså åh. jag får panik av att gå in på ladok. jag saknar poäng i två historiakurser men ingen kan förklara vad det är jag saknar mer än den muntliga tentan. jag slussas liksom vidare och ska maila nya personer hela tiden. sånt här ger mig panik. jag har inte fått in godkänt på portfolion heller så det är väl något där som inte var helt 100 också antar jag. damn!!

igår var jag och malin på jobbmöte och träffade våra kollegor för en månad för första gången. det verkade vara ett härligt gäng som jag tror vi kommer trivas med! veckorna framöver är rätt fullproppade med jobb men förhoppningsvis blir det mest skojsigt!

jag är helt insnöad på mumin för tillfället. läser och slukar allt jag kommer över. tyvärr är böckerna ganska dyra så jag får köpa några i taget.

bilder och så vidare från jukola kommer upp när malla lagt in dem på facebook. det var så jävla roligt!!!!!!!!! oförglömligt.

Kommentera här: