den 29:e mars 2010

nu har jag suttit och skrivit effektivt på hemtentan i en timme och jag har lyckats knåpa ihop ungefär en sida i direkt text. är ganska nöjd med mig själv, även om det än så länge bara berör den textuella delen av textanalysen. som tur är har vi ingen begränsning i antalet sidor vi får skicka in så jag kan gott fortsätta i samma stil. same same. 

lyssnar på pretty odd och är ganska nöjd. vädret är inte det bästa (mulet, regnigt och brunt) men det påverkar inte allt för mycket idag. hade det varit fint väder hade jag bara haft svårt med koncentrationen i arbetet. 

förresten har zach börjat med något "nytt": han hässjar när han blir trött/varm! "wow" tänker ni, men vatusan, han har nästan aldrig gjort det förut (och det har gått ett åååår nu) men nu tycks han ha fått tillräckligt med päls för att ha ett behov av att svetta av sig ibland. men bara kortkorta stunder, precis efter att leken har avslutats. jag älskar när han gör det för han ser så otroligt söt ut med tungan ute! <3


försökte ta kort på fenomenet men som bekant tycker inte den bruna herren om att vara med på bild så jag fick smyga...

förresten är en av de nya favoritplatserna att sitta på elementet i fönstret:


en annan kan ju tycka att det ser lite trångt ut, men han verkar trivas och det är ju det viktigaste (obs bilden tagen en annan dag med bättre väder obs obs!)

näpp.. promenix kanske? vovven börjar bli rastlös..

 

1 Lisa:

skriven

vaaa? Har vi ingen begränsning på sidantal? Jag trodde det var 5 sidor som gällde?

2 Anonym:

skriven

haha så kanske det är. jag har inte varit på de två senaste seminarierna. men det står ju iallafall inte i instruktionerna?

3 Valona:

skriven

Jag har också hört i förbifarten att det är 5 sidor som gäller? whuut?

Kommentera här: