sjukt bra kvällll!!!!

omgggg. sjukt rolig kväll ikväll! missade visserligen organismen men blev uppbjuden av hans "crew" att dansa med dem på och bakom scenen. frågade artisten i fråga när han skulle kliva upp och han erkände att han tänkte vänta till mellan tolv och ett, fast det enligt schemat stod att han skulle spela vid tio. jag mitt dumme fan var ju där tidigt med vännerna grus och var därför tvungen att dra vid halv tolv för att zach inte ska behöva vara ensam så länge.. det var dock vid närmare eftertanke bra eftersom det är imorn det gäller och jag alltid blir så himla bakis om jag inte får sova tillräckligt många timmar/äta bra innan jag somnar/dricka dubbel resorb. vilket jag nu hinner med och kommer ihåg.



det roligaste för kvällen: wesc var tydligen sponsorer för kvällen och hade bland annat massa roliga masker man kunde springa runt och fula sig i. jag snodde med mig typ tio hem som vi ska ha på festen imorn, höhö. de hade också en gissningstävling där man skulle gissa hur många knappar det var i en burk. alla vi vännerna gissade en gång var och så gissade jag och alex en extra gång, i mattias namn (han fyller ju år idag och var inte närvarande vid gissningstillfället). jag skrev mitt telefonnummer på lotten utifallatt. sedan senare på kvällen ropar helt plötsligt dj larges polare från scenen: har vi mattias hjelm här??? du har gissat RÄTT på kvällens gissningstävling!
fan så SJUKT kuL!!!! på hans födelsedag och allt! han vann ett par svart-guldiga wesc-hörlurar och var lika tacksam som glad, och det var bara så himla BRA!!!!!! kunde vi ha tur en bättre dag än denna? åh blir helt glad bara jag tänker på det <3



men nu ska jag sova. det är en dag imorn också! WOOP WOOP!!!

Kommentera här: