got the job!!

SHIT är fortfarande helt uppe i varv! var nämligen inbokad på intervju idag (som att jag inte redan tjatat nog om det..) och blev så förbannat nervös någon gång på förmiddagen, och det ville typ inte släppa! gav mig ut och tränade i vallaspåret och blev av med det för stunden men så på väg till academic work så slog det till igen. väl där var det jag & två tjejer till som intervjuades på samma gångl, konkurrent-mode PÅ liksom. jobbigt att båda dom var typ tusen gånger bättre än jag, den ena hade jobbat konstant bredvid plugget sen gymnasiet och den andra var 31 år och hade redan jobbat 3 år på citymail. MEN vi fick jobbet alla tre (score!) och fick anställningsbevis och allt på plats och nu har jag bokat upp mig på lite pass de närmsta veckorna :) säkert inte världens roligaste jobb (postsortering..) men ändå, någonting! och en fot in i the system. jobbar mellandagarna, känns bra även om lite trist. 

sedan storshoppade jag på netto, hehe. och nu har jag gått promenad med julia & lisa och imorn väntar nya spännande överraskningar. men som sagt ååh kan inte slappna aaaav!
1 fine:

skriven

yay!! GRATTIS! Som du skriver, det är ju en fot i organisationen - man måste börja någonstans =)



Nessla älskar sina innetröjor, men det där täcket alltså.. det måste nog gås inte lite ;)



Söt han är i sitt!

2 Fred:

skriven

grattis Mandie! är det posten alltså?ska också jobba lite i jul,blir nice det.

3 alex:

skriven



Det ar ju ett jattebra satt att fa lattare att jobba inom posten i sommar (ett bra sommarjobb, aven om jag brukar klaga pa det)...och om du far nat i linkan kan du jua lltid cykla hem under turen och ta ut zach

Kommentera här: