några bilder från göteborgsresan!

är grymt nervös inför min jobbintervju, även om det bara gäller något så banalt som julkortssorterare. för att döva min nervositet lite tänkte jag slänga upp lite bilder från helgen. tyvärr dog min kamera i fredags så jag fick inga bilder från kvällen på lisebergs julmarknad (så SJUKT tråkigt för det var otroligt vackert där!), men några bilder från lördagen har jag iallafall:

eftersom vi är två historienördar så var vi tvugna att stanna och läsa på alla statyer i hela staden

på bussen in mot city för att JULHANDLA!

jag lyckades faktiskt hitta några julklappar! därav censuren på bilden.

valona hittade en FANTASTISK mössa på topshop! haha!

vi mötte upp kim för lite käk!

sedan var det kväller och dags för utgång! här sitter vi på en dubbeltoa inne på förfesthaket

visst är mita snygg i sin nya frisyr?

och vad tycker ni om mig i glasögon och prickig scarf?

dags att shotta! (haha skrev shitta först)

haha, skål!

peppen! (?)

BARBARA STREISAND!!! (måste sms:a mattias!!!)


NEJE nu måste jag fokusera inför intervjun. ta ut hunden och så. men göteborg var iallafall fantastiskt! saknar dig redan, loni! Puss!
1 liza:

skriven

vart var ni ute någonstans? känner inte igen stället på bilderna..

2 angie:

skriven

Åh! Ni ser ut att ha haft det heeelt underbart! För övrigt: du ser awesome ut i längre fransar ;)

3 Valona:

skriven

Det var helt UNDERBART att ha dig här. Saknar dig meeeeeeed. Komsi igen!!

Kommentera här: