en timme extra

chill! kom just på att klockan inte alls är 12 utan "bara" elva. gööött. får alltid sån ångest om jag är uppe sent på morgonarna. 

idag genomförs två flytter (okej säkert fler men två styckna i min vänkrets) varav en bra och en dålig. valona flyttar hem på riktigt --> dåligt. angie och joel flyttar närmare ---> bra. mita flyttar ju också, tyvärr en bit längre bort men hon är iallafall kvar i samma stad så det är ändå helt okej. 

nu tänkte jag lämna flytt-ämnet och visa lite bilder från röjet i fredags. håll till godo!

joel bytte outfit tre gånger under kvällen men behöll ständigt sin snygga högstadiefrilla

man fick dricka hur mycket man ville och det fanns både öl, cider, sprit och vin. samt chilinötter från eldorado serverade i turkisk yoghurt-hinkar.

när stora delar av drickan hos joel var uppdrucken fortsatte vi mot sweat på NH. där skapade vi vackra konstverk i ölen med hjälp av laserpennor

anna & love

fia var ju på besök! både hon och mattias hade tänkt gå ut ganska lugnt och sedan vara hemma innan 12 - suuuure. vi blev alla kvar till stängning och satt sedan uppe till säkert 5. fia skulle med tåget klockan 9 på morgonen efter...


fia & björn "gustavsson" bengtsson



david einar hade en kamera på huvudet och filmade hela kvällen

..mattias förpassade sig upp till strobern. haha.

nu är mina pengar slut för den här månaden (kul att månaden inte ens börjat än..så jävla illa) vilket innebär att jag måste leva sparsamt resten av tiden! Men huur ska det gå med tanke på att det är familjen på torsdag och parken på fredag!? galet.
1 Björn:

skriven

hur fan ser jag ut i håret? hjälp!

2 alex:

skriven

Aaaah, saknar dig och alla andra underbara sa himla himla mycket :S Det kanns valdigt skont att veta att man kommer hem till sa fina manniskor som er! Aven om det ine ar foren i juni...

3 Fialotta:

skriven

Haha. Snyggt!

Kommentera här: