flytta inte ifrån mig!

precis hemkommen efter ett nattligt besök på donken tillsammans med mita och valona. valona är här i helgen för att städa ur deras lägenhet, eftersom mita flyttar ut på måndag. i och med den är ett kapitel i vårt studentlivs historia över.. hur många förfester har vi inte haft i den lägenheten? djises, är det nån lägenhet som ensam kan förknippas med vår studenttid så är det den. i och med flytten blir det också så påtagligt att valona verkligen inte bor kvar här längre. hon kommer inte tillbaka. det känns jättetråkigt och jättetungt och en sån här kväll känns det märkligt att hon ens varit borta. vi snackade skit om både ditten och datten och det var precis som vanligt (jag menar DONKEN liksom, bara det) och det kändes som att hon typ fortfarande bor här. ÅH jag börjar få panik av att vår gemensamma tid här i linköping (och då menar jag inte bara valonas och min utan samtliga vänner som man pluggar med) snart är slut (okej, två år kvar - men ändå!). måste. ta. vara. på. varje. SEKUND. typ så känns det.




imorn ska jag iallafall köpa biljetter till göteborg 26,27,28 november. bara för att hon har flyttat innebär inte det att jag inte kommer hänga efter. höhö. mig slipper du inte så lätt, loni!
1 Valona:

skriven

ÅÅÅHHH! Söt vilket fint inlägg. JAG SAKNAR DIG SOM FAN! Och giiiiiissa hur bra vi ska ha det när du kommer till GBG? Hallå, inget hindrar oss från att ses :)

Kommentera här: