en gammal dator som fortfarande fungerar (?)

sitter för första gången sedan jerusalems förstörelse vid min lilla bärbara dator. shit vad jag ogillar denna lilla klump av sammanlödad elektronik. för det första blir den alltid jättevarm jättefort. för det andra stänger crome ner sig hela tiden (och alltid när jag som bäst håller på att skriva något som inte är sparat, som typ NU skulle den tycka var ett fenomenalt tillfälle att stänga ner), och för det sista så får jag typ kramp i både fingrar och armar av den lilla musplattan och av att sitta med datorn i knät. en till dålig grej är såklart att den typ är segast i världen, inte har något minne kvar och att hårddisken kan ramla bort närsomhelst. vi har tejpat för ett hål som man tidigare kunde stoppa in fingret i och få världens stöt.

nåväl. en sak som är lite rolig är dock alla gamla fula mobilbilder som finns här. tänkte att vi skulle kolla lite. 

ola & jag på korn 20008

staffan och bilbo på kravalentine-förkrök i jeppes lya

amir och valona kämpar för palestinas räkning

införandet av korridorsfikat (JAG STARTADE DET! *stolt*) i gamla hederliga OL-1:an. min korri <3

mita & en martin i dreads.

i väntan på nåt himla tentaresultat

lisa bodde ju här på den tiden och en gång gick vi på johnossi ihop. kan ha varit årets roligaste kväll!

en inflyttningsfest hos anna. emelie, joel och johan är med på bilden tror jag.

fantastisk bild av 4 skäl: 1. martins armar. 2. joels hår. 3. mitas stirrande ut i evigheten. 4. alex morotshand

haha. bobban i mustaschen vi snodde på eftersläppet till.. festen med mexicotema? dömd?

sistarå. valona och sara med sina jumbolökar.

nähepp. roligare än så blire inte. ut på promenad med hunden i mörkret! och till alla rånare och våldtäktsmän där ute: jag kan tyckas verka som ett potentiellt offer där jag går och lyssnar på p3 dokumentär och således inte märker av så mycket av omvärlden MEN jag har svart bälte i karate och springer fortare än en vessla, så ge er på nån annan istället!
1 julia:

skriven

"jag har svart bälte i karate och springer fortare än en vessla" du e för jävvla söt amanda!! :)

2 angie:

skriven

haha, snart kommer det en p3-dokumentär om studenten som hade svart bälte i karate och var snabb som en vessla.. prommis på fredag mandie?

kram!

3 Valona:

skriven

Fan va kul! Asså martin i dreds. satt och tänkte på det under min föreläsning idag. kan verkligen INTE tänka mig att han hade det en gång i tiden. Det passade ju honom grymt, men det känns inte som martin nu när man känner dagens martin. Om du förstår vad jag menar :)Vem vet, alex kanske kommer tillbaka med rastaflätor :P hahah

4 pärlan:

skriven

vad söt du är :) det va stört roligt på johnossi! synd att inte "gissa vem jag är nu" bilden fanns med :P jag saknar dig jättemyvcket! kan inte du o mattias komma till sälen o åka skidor? :)

5 linnea:

skriven

söt blogg dfu har! :)

6 Anna:

skriven

Hej fina du! Jag söker nu massvis utav personer runt om i Sverige som gillar att skriva till ett projekt! Skall nämligen göra en kärleksnovellsamling där alla får vara med och berätta sin egen historia, om du tycker det låter intressant så får du hemskt gärna kika vidare på min blogg där all info finns, pusshej ♥♥♥

Kommentera här: