<3

okej, om vi iggar att securitas kom och förstörde das julborht, och istället vänder fokus till något annat:  mental träning. det har nämligen legat som grund för kvällens deep-talk, iallafall deeptalket jollege och mig emellan. det är fan helt otroligt vad man kan skapa genom endast mental styrka och genom att tro på sig själv, inom alla områden - det har jag fått bevisat för mig så otroligt många gånger. om man tror på sig själv, tror jag (no pun) att alla andra också tror på en. det är häftigt, sant, och värt att komma ihåg. PSYKA lixxx.

personen som för mig symboliserar mental styrka gånger tusen upphöjt till femtonmiljonertrehundraarton (minst) är denne man, fy fan vad jag ser upp till honom


och fyfan vad sant det han säger är.
tyvärr stämmer jag mer in på exemplet än på northug själv, men förhoppningsvis ska det bli ändring. jag vill inte skapa mig min form i soffan ffs fml ffs (haha). istället vill jag komma igång! please please let me get what i want this time. eller så måste jag ordna det själv, hur svårt kan det vara. hellre det än att fixa formen i soffan liksom. det är bjowi som fotat btw <3

Kommentera här: