fuckat, screwat och choppat.

i helgen skall vi avsegla mot okända hav iväg på skifte, och jag måste erkänna att just nu känns det mest fuckat, screwat och choppat av afasi & filthy typ. känns som att jag inte har koll på något fast jag tror att jag har koll på det allra mesta egentligen och det känns som att ett stort magsår börjar ta plats i min mage. min mobil la av natten till igår eftersom då genomfördes mitt abonnemangsbyte, och hade jag bara hunnit få mitt nya simkort hade ju allt varit lugnt men eftersom det fortfarande är spårlöst försvunnet så svävar alla sms och så som folk skickar till mig rakt ut i etern. min mobil är lika lealös som en avsvimmad lama och det enda den funkar till är allt annat än att ringa med och skicka sms med och gå ut på internet med. så det är ju bra. ellerrr? 

mattias är iallafall skickad ner på stan för att köpa en kavaj till mig, det är najs. 
nu ska jag fortsätta städa och packa och vara försöka sluta vara så oladdad för att åka på fest och behöva fixa, städa och passa upp. helst hade jag velat ha ett skifte där alla kan vara med, ingen slipper vara chaufför och att de flesta bara slappnar av och är med och chillar. inte så himla uppstyrt. men det är väl vad jag får önska mig nästa år isånafall. bye bye adios och adjö.

Kommentera här: