good news

PHU. nu är vi tillbaka från veterinären. för en gångs skull fick vi en vettig veterinär som jag fick förtroende för, en tjej som det verkligen kändes att hon ville hjälpa till och hitta felet. innan tycker jag att många har vacklat i förtroendet, flera gånger har jag gått därifrån och känt mig lurad, både på pengar och på viktiga upplysningar. men hon jag hade idag svarade på alla frågor, gav mig råd och tips och ville verkligen hundens bästa (och inte företagets). NÖJD! fick reda på att zach antagligen fått en sträckning i ryggen och att det alltså inte är diskbråcket som spökar. alternativt att det kunde vara urinvägsinfektion så det ska jag hålla uppsikt på. en veckas strikt vila och smärtstillande medicin på recept, inga hopp och fortsatta lyft i trappor och så vidare. piece of cake, det här klarar vi!



nu är det dags för mig att ta tag i uppsatsen (har inte börjat än). den ska bli KLAR om det så ska ta hela natten. puss!

Kommentera här: