FOULs inmarsch VS Mass Effect 2 trailer

älskar att jag i ett inlägg om mass effect 2, här, länkat till den trailer som vår nolle-p-inmarsch-låt (hehe vilket ord) skapades för! detta utan att ha den blekaste aning om att vi några månader senare skulle rösta igenom just den låten och såklart utan minsta tanke på att den då redan förekommit i min blogg vid ett tillfälle. trailern är inte den officiella versionen och således inte den som sedan kom att användas i kampanjen för att marknadsföra spelet - men när jag tittade igenom flera olika trailers för att välja en passande till mitt inlägg (för tro det eller ej så lägger jag ner som allra mest tid på just de där inläggen, även om de snarare genererar färre läsare än det motsatta) så var det den där som på allra bästa sätt visade vad spelet handlade om, presenterade många av karaktärerna OCH hade ett mäktigt soundtrack. såklart! låtom oss relänka trailern här ännu en gång för maximal njutning av den mäktiga musiken och de underbara karaktärerna:


njut av de bombastiska ljudeffekterna och trailern till världens bästa spel på samma gång!!111

... och om inte samtliga nolle-p-filmer endast vore upplagda på fejsbook hade jag kunnat visa på vår version av trailern, men nu går inte det. för inte kan man väl bädda in facebook-klipp i en blogg? länka går ju däremot bra, i'll give it a try: fouls inmarsch på NH.

VILKEN ÄR MÄKTIGAST DÅ, vavavaaa
1 angie:

skriven

tycker ändå att vi gör det bäst ;)



sjukt dock att den är med i denna trailer också:

http://youtu.be/Dacc-bdbivM



puss!

ps. nu ska jag också blågga. var så länge sen sist!

2 amanda:

skriven

jaa jag ljög kanske när jag skrev att låten gjordes för den där trailern. låten gjordes nog till two step from hells' skiva kort och gott, men användes främst av mass effect-teamet och sedan även av andra. misstänker jag :)

Kommentera här: