maskeraden 2011

återigen har vilses maskerad gått av stapeln. jag har tappat räkningen på antal år jag har varit där. debuterade i ettan eller tvåan på gymnasiet tror jag men har däremellan hoppat över något år. jag fick oscar arman som bordsherre och han ställde såklart frågan om jag varit på festen tidigare. han är ett år äldre än mig men gjorde sin debut i år så än så länge är jag åtminstone inte äldst på stället, det gäller att börja tidigt (och så länge peter, erik, lunda osv fortsätter att gå har jag inget att vara rädd för, de var också där mitt första år och hade redan då avverkat ett par maskerader).

i år var temat "dataintrång i sjumilaskogen" så jag och josefina var nasse och uggla med svin- respektive fågel-influensan. som vanligt var det många kluriga och bra utklädnader och vann gjorde mattias och hans kompis för sina "iPoohne"-utklädnader. min favorit var karl-oskar som var utklädd till sportident. så här såg iallafall jag och josefina ut:


det var en bra fest och vi blev kvar till allra sist, pallrade oss hem tillsammans med två oskars och en simon (?) runt klockan två-halv tre. då har man varit ganska länge på skytte-c. liwing hade ett riktigt gäddhuvud som man fick shotta ur, det var nog kvällens äckligaste. 

nu ska jag äta frukost och sen bege mig till key för rookie-möte med gustav. puss!
1 Valona:

skriven

hahaha. du är för go

Kommentera här: