en finfin londonresa

alla bilder från londonresan som är tagna med den bra kameran ligger av någon anledning på mattias mac, som jag typ aldrig får användning till. speciellt under den här veckan har det varit nästintill omöjligt eftersom han har ordnat så mycket med pop mot hunger. (haha skrev "pop mot hunden" först). ska se om jag orkar lägga in några av dem senare. det roliga är att vi tar så himla olika bilder: jag vill helst ha med nån av oss på bilderna framför det som vi ska fotografera och mattias tycker det är turistigt och larvigt och vill hellre ta fina ordentliga bilder. haha. så det brukar märkas när jag har fotat och när mattias har gjort det. jag har iallafall lyckats tigga till mig bilderna från iphonen (som jag mest fick ha ansvar över medan mattias hade storkameran) så här kommer några av dem:

st pauls cathedral som vi letade efter en stund och sen inte fattade hur vi kunde missa den

mattias kisade på massa bilder så jag sa åt honom att titta ORDENTLIGT så då gjorde han det

millenium bridge och tate modern, peppt!

haha en av tre miljoner kort ute på själva bron

lunch på borough market!



tower bridge!

en hipstamatic på en pojke + en telefonkiosk. ballt

fikapaus i nån park

kvällspromenad vid themsen

..och öl på random engelsk pub.
det var nice, men det var så mörkt där inne att vi endast kunde ta kort med hipstamatic-appen. så det fick bli den

..och då kan man ju lika gärna testa alla linser/filmrullar/blixtar som finns

andra dagen var det dags att göra british museum. det var med facit i hand ganska ovärt men det var ju gratis så vafan

bättre var istället naturhistoriska museet, som var sprängfyllt med dinosaurieskelett

och diverse annat. en pygmé och en dodo, fina grejer!

..och en "livs levande" rörlig t-rex! HUR HÄFTIGT!? stod där aslänge

nördigt intresserad

en blåval i naturlig storlek. himla monster! var nästan häftigare än dinosaurierna men bara nästan

nöjda museebesökare

1 Valona:

skriven

MER BILDER! Sluta vara så fin mandyy!!

Kommentera här: