listish

eftersom jag gnällt i de typ tio senaste inläggen tänkte jag ändra karaktär en aning och rabbla saker jag tycker om. så att ni inte tror att jag endast hatar.

> the sims
> hamburgare
> mineralvatten
> converse
> skogen
> london
> träslöjdsdrinkar
> djur och framförallt hundar
> mina vänner
> klippstränder och havet
> åka tåg långt, ensam
> läsa en bra bok i soffan
> regn
> fiska
> mattias
> science fiction-bokhandeln
> my little pony
> äta mat
> fotografera (men helst inte med dyra grejer, jag vill bara fota för att minnas)
> öl
> salt
> att bada
> serietidningar
> xbox 360
> the white stripes
> mina syskon och min familj
> flätor
> julen
> öl-ol
> fina händer (ej långa naglar brr)
> mysbelysning
> ...



nu var det nog slut. haha. och nu ska jag klä mig italienskt och smita bort till rasmus för ikväll ska vi bjuda öf på mat och tacka dem för hjälpen under nolle-p. adiås.

Kommentera här: