hej.

hej.


jag kom just att tänka på en sak. alltså jag slutade jobba igår och har redan sådan förbannad jobbångest. jag har inte sökt några nya än för jag ville avslua det jag redan höll på med innanjag började igen. det jobbet som förövrigt är anledningen till att jag inte är helt färdig med min utbildning än. men nåväl. ångesten är så himla dum. kan den inte bara försvinna, för egentligen måste jag ju just precis i detta nu befinna mig i en av de mest spännande situationerna i hela mitt liv? jag är på väg att börja jobba - någonstans, ingen aning om var än. vi letar lägenhet - någonstans, för vi vet inte var än. sommaren har precis börjat, nästa vecka ska vi ut på mattias land. kan jag inte bara slappna av och tänka att det nog kommer ordna sig för mig också förr eller senare? men inte då. alltid denna ångest. 


alltid.

:(
1 Mia Glantz:

skriven

Du är inte ensam med den typen av ångest! Här sitter en med samma bekymmer som också har svårt att slappna av! Tror jag skickat över 15 jobbansökningar de senaste sju dagarna!! Det är inte ett dugg kul eller spännande, bara jobbigt, energikrävande och jävligt!



Men! Som mitt motto lyder: Det ordnar sig!



Ha det gott!!

2 Alex:

skriven

Jag har också jämt ångest...typ.



Mitt motto är "det löser sig" ;)

Kommentera här: