har fått bingo och fem i rad

sitter i skolan och "pluggar"så smått. angie har hjälpt mig att fatta vad det här med konsumerande uppsats innebär vilket förstås är bra - det har varit ett sjukt problematiskt begrepp innan som inte ens handledarna på institutionen har haft koll på. klargörandet innebar dock vissa uppoffringar, det visade sig nämligen att min handledare såklart tolkat begreppet helt uppåt öronen fel och att jag måste börja om från scratch. imorgon ska vi ses och då ska hon godkänna mitt nyval av ämne, hoppas hon gör det. har en ganska flummig frågeställning som hon gärna får förbättra om hon vill och kan men det tvivlar jag på (hon har tyvärr inte varit tills speciellt mycket hjälp tidigare även om jag tycker att hon är snäll å sådär). men förhoppningsvis kommer jag igång på allvar efter imorgon.

i lördags var jag på finaste och bästa förfesten på länge! hannes styrde ett alternativ till drag kinky-sittningen för oss som varit för lata/snåla/har tröttnat/ej är studenter längre och bestämt oss för att inte gå. vi skulle laga middag tillsammans bestämde vi och jag och angie var helt BOMBIS på att grabbarna inte skulle ha rört en fena med maten när vi kom fram utan istället skulle förvänta sig att vi tog tag i det hela och styrde måltiden. men nej då! de var i full gång i köket och vi kunde bara sätta oss i soffan (efter att ha hjälpt till med dukningen, iaf angie) dricka öl och kolla fotboll medan de lagade allting! helt underbart och ganska förvånande. vi tog sedan frivilligt på oss städning och diskning för det kändes inte mer än rätt.

efter det hängde vi i böghög inne på sovrummet och snackade allvarliga och mindre allvarliga saker innan det var dags att bege sig till herrgårn. så långt kom dock aldrig jag, hoppade av vid donken och roade mig med annat, men kvällen var den finaste på länge ändå! eller ändå och ändå, all included. fin kväll <3

   
 
1) grabbarna i köket, bilden tagen från soffan hehe 2) del 1 av middagsbordet (svårt att få med allt och alla när insta bara tillåter squares)

del 2 av middagsbordet. haha gillar att angies vinglas typ gått upp i rök? 


<3 <3 <3
 
har förresten fått bingo och fem i rad, tagit hem storpotten och vunnit drömvinsten. det är ganska fett faktiskt. man kan ju tycka att jag skulle ha behövt utbetalning i stålar men NÖF är så fett mycket bättre på alla vis.
 
hejdå, nu har jag två hundar att rasta och sedan blir det gamestop. puss!

Kommentera här: