<3

fick finaste peppmailet på fejan förut. alltså verkligen finaste, blev så himla glad.
tack alla ni som stöttar och peppar, som hör av er och visar att ni finns där. som undrar hur allt är och hur jag mår. ni är så himla fina. jag hoppas ni förstår hur mycket det värmer och hur glad jag blir, även om jag inte alltid visar det. ni är fantastiska. 
 
<3
1 alex:

skriven


Fint att skicka mail och säga det, många tycker säkert så men glömmer bort att säga det och det är ju bara då det betyder nåt egentligen.

2 Karin:

skriven

<3

3 Matilda:

skriven

Men stackare, jag har inte läst här på länge och blev alldeles ledsen när jag läser om det som hänt.

Du har massor av saker att bli glad över. Att du är en del av typ världens coolaste familj, att skogen luktar gott på hösten, att hunden din är söt som få och att du har många vänner som tänker på dig.

Ska du på 25-manna? Om du kommer dit lovar jag att du ska få en kram av mig. Tillsvidare får du nöja dig med en textad:

KRAM!

Kommentera här: