julafton!!

exalterad till bristningsgränsen!!! årets bästa dag är här och hela familjen håller på och förbereder sig. josen har fixat sig i över en timme, ola har iklätt sig finkostymen och Julia har prytt hjässan med en moderiktig tomteluva (och hävdar skrytsamt att hon är "juligast" av oss, no pun intended). pappa stökar i köket och julmusiken strömmar ut ur högtalarna (jag tröttnar aldrig!). återigen: favvodagen delux! Josefina till och med bannade mig när jag planerade saker för morgondagen , för vi ska "njuta över att det är den dagen det är". haha. Även Zach är överlycklig. hittills har han öppnat sex paket (de i min julstrumpa) och fått en köttbulle i smyg, och gått på skogspromenad med mig och minimandy dvs Julle.

Jag är förresten riktigt modern som först prövar att blogga från ipaden och nu har laddat ner en app och bloggar från mobilen! woööö *klapp på axeln*

God jul hela världen!

Kommentera här: