Inser att en PS3:a verkligen är något jag måste skaffa

Den här bloggen är visst nästintill död, haha, för här fick jag inte några tips inte. Däremot på GR-bloggen ramlade det in en hel drös. Inser att en PS3:a verkligen är något jag måste skaffa: den största delen av spelen som nämndes är dumt nog exkluderade till sonys konsol. Får helt enkelt passa på och köpa en nu i samband med att fyran lanseras och spela igenom alla spel jag missat genom att ha krysslåda.
 
Många tipsade om Bioshock, och jag har faktiskt redan spelat det. Dumt nog tycker jag att det är ganska mediokert? Inte speciellt spännande eller ens speciellt kul. Däremot grymt snyggt - designen och omgivningarna är helt fantastiska.
 
Jag köpte faktiskt fyra (!!) nya spel idag, så något utav dem hoppas jag är bra lir. Star Wars: Force Unleashed, Gray Matter, FEAR Files (ju bara ett fortsättningsspel till tvåan) och Majin and the Forsaken Kingdom (som hade ett så himla fint omslag att jag inte kunde låta bli). Något ni har spelat/har något att säga till om?
 
 
 
Majin, Star Wars, Gray Matter. Ser himla spännande ut!
 
Sen har jag Dead Space på tur också som många tipsade om. Känns naaaajs att ha lite att välja bland.
 
Nåväl: nu ska jag slakta Paulie i The Darkness. Puss.
 
1 Alex:

skriven

Jag läser, men kan inget om data eller tv-spel så då är det lite svårt att komma med tips :)

Svar: hahaha söt du är!
amanda.

Kommentera här: