det vänder

så mycket som går åt rätt håll nu. har man varit nere på botten kan det visserligen bara bli bättre och under de tyngsta perioderna är det verkligen det som har hållt mig flytande. äntligen har jag fått csn beviljat. jag får även en liten klumpsumma av pengar från det jag studerade förra terminen, vilket innebär att jag får ganska mycket nu i januari. jag kan alltså: klippa mig, köpa nya kläder (har inte gjort det sen innan sommarn, alltså på riktigt är i SÅNT behov av nya plagg) och på andra sätt höja livsstandarden en gnutta. jag har insett att jag har tid att skriva min historieuppsats innan exjobbet börjar (har hela tiden varit inställd på att få skriva dem parallellt). jag har fått anställningen på gamestop förlängd på tillsvidarekontrakt istället för visstidsanställning och har också kommit överens med min chef om ett bra schema som gör att jag jobbar lagom mycket men också har väldigt mycket tid över till plugg. jag letar lägenhet tillsammans med världens finaste människa. jag har råd att låta zach undersökas så som han behöver - är han döv eller har han enorma vaxproppar i öronen? unt so veiter. det känns så otroligt bra och väldigt välkommet. 
 
 
men nu är det dags för katten på bilden att skriva uppsats! herrow!!

 
 
 
 

Kommentera här: