alltså vissa personer borde stenas till döds alt få kuken klämd i en dörr alt LÄSA PÅ LITE om hur man uppför sig som en jävla människa

alltså jag blir så jävla trött. speciellt en sån här dag när jag redan klargjort för er att allt är skit, känns skit eller förvandlas till skit i mina ögon. jag borde kanske inte sitta och läsa igenom idioters feed och svar på fejan men alltså vissa personer borde stenas till döds alt få kuken klämd i en dörr alt LÄSA PÅ LITE om hur man uppför sig som en jävla människa
 
 
såna här idioter finns i vår vardag och runt omkring oss hela tiden och vad jag inte förstår är att dom får mer sympati och dunk i ryggen än människor som tycker att alla ska vara lika mycket värda får. de här åsikterna och det här sättet att skriva är vardagsmat och orkar man inte "ta debatten" så får man allt finna sig i att bli kallad både det ena och det andra samt för alltid nedvärderad samt stampad på av den enkla anledningen att en är KVINNA. så himla logiskt. gameing och spel är endast för män och pojkar, flickor kan inte och flickor har heller inte där att göra för allt roligt, spännande och åtråvärt är med våra normer sett förbehållna männen. det har de sett till genom hundratals år av förtryck så det så :) 
 
 
visst blir man glad och peppad och verkligen sugen på att sätta barn till världen när det går runt såna här roliga människor på gatorna, eller snarare internätet, och sprider lite hat omkring sig? och just ja även om det exakt är både hat samt på nätet så har ju omtänksamma emil här uppe berättat för oss att man inte får kalla det för näthat för "ingen gillar" ju "en sur female" som spelar (däremot älskar vi "sura males" som spelar ELLER HUR? <3) och "females" främsta anledning till att finnas till och det en strävar efter mest i universum är ju att behaga småpojkar män som de här ovanför! :))
 
och visst vore det väl hemskt om ens son blir homosexuell? och man blir ju förstås inte ett dugg könsförvirrad när man är TVINGAD in i ett fack utan att veta varför istället för att få bestämma själv? :) nej men såklart inte! vi märker ju alla hur trevlig man blir av de här gamla könsrollerna och vilken öppen syn på sina medmänniskor den föder! :D
 
i samma veva och på samma tema (män som hatar kvinnor) kan ni ju ta och skriva upp er på den här sidan: http://avaaz.org/en/maldives_global/?fp. det är en namninsamling för att visa att det är sjukt skevt att piska en 15-årig flicka 100 gånger som straff för "utomäktenskapligt sex" när hon i själva verket blivit våldtagen av sin farfar samt fått sitt barn dödat av denne.
 
kvinnor är så otroligt utsatta samt förtryckta i dagens samhälle runt om på hela jorden. ser man inte det är man blind och dum i huvudet. jobbar man inte för att det ska bli bättre är man ett as och en idiot. så enkelt är det. 
 
ps. smileysarna är alltså ironi och en stor del av inlägget är skrivet ironiskt. ifall nån inte skulle fatta.
1 alex:

skriven

hmmm, ja man blir ju en aning nedstämd, förstår inte hur folk(killar?) orkar lägga ner så mycket energi på att kämpa mot jämställdhet och att man ska värdera alla lika. Sen tycker jag personligen även att det på internet är så himla lätt att svänga sig med uttryck som att folk förtjänas att skadas på grund av sina åsikter.

Svar: sen kan man ju tycka att jag är inskränkt som själv slänger ur mig ord som idiot, as osv. men upprördheten lät mig inte komma undan med mindre. jag blir så förbannad att jag ibland själv sjunker till deras nivå men det är väl en del av att vara männska kan jag tänka.
amanda.

2 Alex:

skriven

Ja, det är helt klart förståeligt iaf :)

Kommentera här: