ps4släpp

OIIIJJJJJJ vilken lång dag. men vad rolig den har varit!

det var nämligen släpp av en ny konsol idag: playstation 4! det är nästan 7 år sedan ps3 släpptes så nu var det äntligen dags. och vad vi har peppat! vi hade slut på maskiner sedan den 14:e augusti (man har kunnat boka den) och ändå kommer folk in IDAG och frågar om vi kanske möjligtvis har en maskin över? eh ja om du ställer dig i KÖN så kanske du får en i februari... typ. spännande också att så många räknat med att få maskiner från tex elgiganten, som inte kör på kösystem. 150 pers hade fått vända i dörren imorse, för elgiganten fick in 20 maskiner. vi, i vår lilla butik, fick in 39. sen att vi har ca 90 pers till på kö är är en annan femma.. men ändå himla kul! och vi har skött det så BRA, klapp på axeln för det alltså! INGEN kund kom in och hade missförstått, alla hade med sig kvitton eller leg och allt gick så otroligt smärtfritt vilket innebär att vi har förberett det här väldigt bra. jag hoppas innerligt att de styrande och ansvariga övercheferna ser det här och låter världens bästa marielle ha kvar sitt jobb i vår. hon är fantastisk och det är så grymt roligt att jobba med henne!


hyllar marielle genom att lägga upp en gammal jobbbild från när vi hämtade ut bullogrammet min syster skickade mig på min födelsedag och han på pressbyrån bjöd på EXTRABULLE (som rickard fick smaka över telefon)
 

men nu är det äntligen helg och det ska bli så skönt. ska gå och lägga mig och LÄSA faktiskt, harry potter blev det den här gången efter att jag läst klart vindens skugga. återkommer alltid till älskade harry potter. är sån avslappning att läsa dom <3. är på the phoenix order atm.

pierre är iväg på en färja över ålandshavet och jag har hela sängen för mig själv. ska sova på hans sida tror jag. hehe.

puss!

Kommentera här: