outklädd

HELOLO ladies and gentlemen, garfield and friends.


idag har jag varit på halloweenfest utan att vara utklädd! hade iofs från början tänkt klä ut mig. hade hermione och trillian som förslag (okej tråkigt pga gamla tidigare utklädnader men det var det enda jag hade hemma och ville ej köpa nytt) men glömde bort halloween-idén när jag gjorde mig i ordning och gjorde mig därför "snygg" istället. såg ut såhär:



kom dock på mig själv och kände mig knäpp eftersom biffen la upp en bild på insta utklädd som präst. fick panik och målade dit ett "snyggt" ärr på kinden för att iallafall vara litegranna utklädd och inte hundraprocentigt seriös. detta resulterade i ett utseende likt följande:


(är hård och besynnerlig på bilden pga tagen precis nyss, vilket innebär att modellen är borde trött, full och uttråkad)
 
hade egentligen tänkt stanna hemma ikväll eftersom jag var SÅ bakis men ångrade mig i sista stund och for ändå. tur var väl det för jag tycker om alla närvarande så otrligt phetamycket. bland annat dessa:

 


på bilden: janne, magda, rillebiff. kolla hur de trivs ihop och spana framförallt in biffens otroligt faderliga blick mot magda. älskart och älskarom <333

sedan övertalade magda oss om att gå och dricka öl på sangria av alla ställen och vi  ba yes vi hänger på och där satt ISAK!?!?! hur stor slash liten är världen egentligen? blev tokaglad och knäppte awesom bild:
 


är asnöjd med den för jag syns 90% och marielle och isak syns ca 5 % var. känns lagom samt rättvist utdelat. 

men nu ska jag sova på stört pga jobbar imorgon kl tolv. förlåt förresten för överanvändande av pga. tycker att det passar överallt pga supernördig så kommer fortsätta med det jämt pga jobbig. men slänger in en brasklapp ändå pga orolig för att tappa FOLLOWERS. puss.
1 julia:

skriven

Nytt halsband?? Snyggt!!! Puss

Svar: nej inte så värst! köpte det för några månader sen och är nöjd för nu har jag iaf ett halsband, haha :) men använder det därför hela tiden när det passar med halsband till, du vet ju hur jag är ;)
amanda.

Kommentera här: