dör dör dör ödöröödödd

gud jag DÖR. 
 
 
 
jag fattar inte att jag ALLTID ALLTID lyckas få det såhär.
 
just nu pluggar jag häcken av mig för det där berlitz-jobbet, en utbildning jag inte får betalt för men som krävs för att jag ska kunna jobba med det sedan. jag pluggar så mkt att jag måste ge bort mina gamestop-pass till mina kollegor, dvs pass som faktiskt ger pengar. att jag gör berlitz-utbildningen är ju för att jag ska kunna jobba med det samtidigt som gamestop vilket inte ska bli så mycket men som trots allt blir nästan varje dag i veckan (fast korta pass). MEN egentligen är det ju SKRIVA jag ska göra så att jag blir FÄRDIG.
 
jag har nu ca 0 kr, ingen tid, asont i huvudet, stressklump i magen och återigen en pojkvän som får betala för mig. helvete alltså vad är FELET på mig? ska det vara ett ok att vara tillsammans med mig? typ "fan nu får du ta över". 
 
 
NÄR SKA LIVET LIKSOM LÖSA SIG OCH BLI BRA OCH "AVSLAPPNAT" OCH FAN HELVETE HJHASKJDHKSJAN239+231I0UJDOSASHDJKHASLKDKLASD


jag är 25 år för satan!!!!!!!!!!!!!!!! 25!!!!!!! 

okej bestämmer mig nu och *växer upp*

 

Kommentera här: