en presentation

hej! jag skriver ju en del om jobbet så jag tänkte att ni kan få ta del av de personer som nämns också. igår hade vi nämligen ett team-möte (hehe) tillsammans med richard från motalabutiken (som tyvärr inte kom med på bild pga hade inte dykt upp än när jag viftade runt med telefonen), för att prata lite om en del nya grejer och hänga lite utanför butikens väggar. alla dessa människor är så inni hjärteroten underbara och bra att jobba med! tycker om dem väldigt mycket.

det ska tilläggas att jag sa till samtliga innan jag tog kort att "nu tar jag!" så de ser ut som de gör på bilderna med flit, ej pga att jag är dålig fotograf. obs liksom.


hej hej lollo och lucas! lollo har tidigare varit chef i gs-butiken i cupolen i stlm och är grymt duktig. hon har lärt mig massor. lucas är vårt nyaste tillskott och har lärt sig väldigt fort. vill han så kan han gå långt! han får också representera vårt lammkött i butiken pga yngst. han får inte ens handla på systemet!


här är min eminenta chef aka hjärnan bakom vår butik aka världens bästa. också känd som marielle. allt hon gör för vår butik är helt obeskrivligt och den hade fått klappa igen för länge sedan utan henne. ibland får man hålla tillbaka henne för att hon vill jobba så mkt - när hon börjar tappa hår är det ett tydligt tecken på att man måste hålla henne tillbaka ett tag. haha. men alltså alltså all kärlek till denna person.


okej jag ljög kanske med att lucas var vårt senaste tillskott för peter tillkom faktiskt efteråt. han är vår chef på pappret men är egentligen mer såkallad area manager, dvs överchef för flera butiker på samma gång. han har bossat i norrköpingsbutikerna tidigare men nu har vi fått äran att ha honom hos oss. det är väldigt skönt att ha någon väldigt rutinerad "i kulisserna" eller vad man ska säga. man kan alltid ringa peter och fråga grejer och det är alltid peter som får stå till svars om vi andra klantar till oss eller gör något felsälj (heheheheeeeee). nejmen ärligt. helt fenomenal. väldigt trygg att arbeta med, och väldigt, väldigt rolig.


och sist OCH minst (hehe) MAGDA. världens bästa magda. började som praktikant hos oss när jag också var rätt färsk så vi har lite gått in i det här tillsammans, och när det var som mest turbulent på jobbet i höstas så var det hon, jag och marielle som agerade dream-team och fick ut butiken "på andra sidan". nu senast kom ju jag och magda på delad förstaplats i butikstävlingen också, säger så mycket tycker jag. nu har hon fått en nyckelroll i motalabutiken så vi jobbar tyvärr inte på samma ställe längre, men vi kan ta tips från varandra och hoppa in för varandra osv. tävla mot varandra ;) älskar denna människa. 

så! det var mitt fina gäng det. nu har ni ansikten på dem jag pratar om då och då och jag hoppas inte att det strider mot några säkerhetslagar inom företaget att jag har skrivit om dem. de är ju så bra liksom så det känns konstigt att inte få dela med sig av denna awesomness.
 

Kommentera här: