ett styck kravalentine

jag var på kalas i helgen. så här såg det ut på instagram:


jag och johan gjorde sällis från stan och vi missade INTE bussen som tur var, även om det var förjäkla nära


vi möttes upp hos jesper och åt vår traditionsenliga tacopaj som linda icke traditionsenligt hade bakat den här gången. så himla underbart att återse alla, mitt fina gäng <3


under fulvinsrundan lyckades vi agera som allra jobbiast pateter hos den här stjärnan aka elbsklingen


hannes ska ju bli pappa (!!!!) så vi inledde vår PIPPA, dvs, pappa-hippa. här skålas det för den kommande farsan.


av någon anledning fastnade vi för det här med duckface under kvällen och jag har säkert femtio bilder på oss med ankminer på mobilen. får ägna ett helt inlägg åt endast det tror jag


duckface nr 2 (hahaha jesper!?)


någon form av duckface var tanken även med den här bilden men jag vet inte jag


och slutligen en bild från gasquen. det blir ju ofta så, att man främst hänger i gasquen. men jag och stein tog tag i det och drog med ett gäng till dansgolvet, är stolt över oss.
1 angie:

skriven

Det var sån mysig och braig kväll!!

2 E:

skriven

fina fina människor <3

Kommentera här: