en produkt

vi har gjort cirka 0 knop här hemma idag. ja förutom ett kortare träningspass och att jag springer upp och ner och hänger tvätt. men utöver det har jag typ bara suttit vid datorn men liksom inte gjort något vettigt. bara tittat på saker typ. så mitt i allt detta ingentingande tänkte jag tipsa om vad jag har i ansiktet dessa torra vinterdagar. ska försöka göra det lullulligt och likt ett inlägg a la modebloggare och stylister och lägga produkten på fint underlag och sedan ljusa upp den ordentligt i ett redigeringsprogram och göra er alla gröna av avund på min fantastiska kräm som jag äger. eller rättare sagt inte äger för den är inte min, den är pierres. här är den:


nivea man sensitive after shave balm! världens längsta namn och ja den luktar "herre" men det skiter jag i för den gör underverk för min torra hy. varför finns det inte after shave balm i parfymfri utgåva? gieeef!
 

Kommentera här: