osorterat

lite tankar, känslor och grejer som trängs i skallen på mig just nu, ungefär lika osorterat här som inne i den grå klumpen:

>> lyssnar på mott the hoople efter att ha läst om dem i förbigående i deckaren som jag just plöjer (polis av jo nesbö om ngn undrar)

>> borstar håret med hundarnas pälskarda eftersom jag glömt min egen hårborste i linghem och har någon form av lättare fobi för att gå med vått, oborstat hår. 

>> hade först ångest över kommande jobb men kom sedan på att jag jobbar en timme kortare än vanligt idag och blev glad igen. 
 
>> klär mig finare än vanligt eftersom jag efter jobbet ska gå och äta, dricka en bärskeblask och sedan gå på bio med julia. vi ska se "The fault in our stars" eftersom vi båda har läst boken nu under sommaren och båda älskade den. typiskt bra och mysig grej att göra med sin soul sistah.

<< bär på en konstant oro över knölarna i zachs rygg. MÅSTE boka in veterinärbesök snart. har iaf lagt undan pengar till det, så steg 1 är avklarat. 

>> hoppas på fint väder i helgen och att pierre vill följa med och tälta på en ö i en sjö i borensberg med lok-gänget. vill han det innebär det att jag kan komma hem och komma till jobbet till kl 11.45 på söndagen. annars ser det mörkt ut för min deltagar-chans.

Kommentera här: