"lista blogg"

tycker själv ofta att det är roligast att i backspegeln i min egen blogg läsa de olika "listorna" som förekommer då & då, snodda från diverse andra bloggforum i etern. googlade därför "lista blogg" (because smartness i haz that) och fick fram följande, halvtråkiga men ändå svar-krävande, frågelista:

vad har du på dig? 
haha så är första frågan en sån typisk "heta linjen"-peddo-fråga men AJA WHATEVAH. jag har lovat att dyrt och heligt *sVaRa sAnNinG* i denna lista så here it comes: BF4-tisha från gamestop! blommiga tights från monki med nyupptäckt hål i skrevet! adidas munktröja som tillhör pierre! och.... INGEN BH vilket är väldigt ovanligt för att vara mig pga gör tokaont i bröna men kunde inte ha bh på mig för att jag har så ont i magen. 


di här tajtsen har jag på mig! ett par favoriter som nu gått sönder :'(
 
vem känner dig bäst och varför? 
den här frågan har jag svarat på en tidigare gång i en sån härn frågelista! svarade då mamma vill jag minnas men tror inte riktigt det stämmer längre. pierre känner mig nog bäst, och julia. kanske att julia till och med känner mig snäppet bättre för hon är en sån människokännare och duktig lyssnare.

vad stod det i ditt senaste sms? 
det senaste smset jag fick: "jaaa jag röstar i linghem, men det tar ju inte hela dagen! kan åka och hälsa på er sen, eller om ni kommer till linghem efter! :)" från josefina ang. valdagen på söndag. 
i det senaste smset jag skickade: CLAS STOPP till 71120 ang. att få clas ohlsson att sluta skicka reklam-sms till mig. ska tilläggas att jag först stavade fel och skrev CLAS STOP med ett S och därför har slösat två sms-kostnader = irriterad

vem sov du senast över hos? 
hehe valde den här listan framförallt för att få svara på den här frågan för jag sov över hos julia lördag-söndag!! sov ju i linghem men inte i mitt vanliga rum utan på madrass i hennes rum eftersom hon så gärna ville det ---> MYS! så vi låg och pratade länge innan vi släckte precis som man ska när man sover över <3

ljushåriga eller mörkhåriga killar? 
antar att frågan åberopar min smak och vad jag tycker är snyggast men är inte säker. blir lite stött av att den ens antar att jag gillar killar men ja, iofs är det ju JAG som väljer att tolka frågan så och kanske inte alls frågans egentliga mening.. nåväl. mörkhåriga.

när grät du senast och varför? 
jag minns faktiskt inte??

skriv namnet på någon du ser upp till? 
GUDRUN SCHYMAN

vem är du mest lik? din mamma eller pappa? 

hmmm svårt att säga. vad tycker ni? 

hur lång är du? 
173 cm minst!

dagens humör? 
uttråkad, ngt stressad, magont och småsur men ändå busig

hur gammal är du om fem år?
förjävla gammal! 31!!

vem ringde du senast? 
farfar! vi åkte dit idag för att lämna ett bord som han hade beställt från pierres jobb

vi blev bjudna på snabbkaffe och mjuk pepparkaka som en som farfar hade glömt bort namnet på hade bakat. smakade finemangers och alla tiders!

vem ringde dig senast? 
pierre! ang bordet. han pratade tyst och smygigt för han satt på toa och man får inte ringa privata ärenden från toaletten på hans jobb tydligen

vilken ögonfärg har du? 
okej nu börjar detta spåra till ASTRÅKIGA frågor för på riktigt 1) är det någon som egentligen vill veta detta och 2) jag lägger upp miljontals bilder på mig själv så det borde folk redan veta att de är aStråkigt grå men jag gillar att göra dem mörka i typ svartvitt filter 

vad gjorde dig glad senast? 
tanken på framtiden!!! nejvars jag skojade jag vet faktiskt inte. när jag såg att det var dåligt väder ute så jag kunde kolla på hermans historia utan att ha dåligt samvete. min senaste grej jag snöat in på nämligen. 

 
är dina föräldrar gifta eller skilda? 
de är gifta och vi konstaterade igår att de i år firar silverbröllop faktiskt

hur många kuddar har du i sängen? 
fyra som jag har under huvuduet i en hög när jag sover, har fyra till men de är pierres så 8 in totalum

något du saknar? 
högre lön och sinne för att hålla i pengar: annars nada. 

Kommentera här: